äntligen fredag & lov

japp, idag var det sista dagen innan påsklovet, wiee!! Och det är sommar känslor så det står härliga till, det blåser nästan ingenting och det är stek hett i solen. Undra om det är lä på min balkong? hmm, men i alla fall, jag ska ner till stan sen med mamma och titta lite, kanske ska köpa dom där conversen hon har lovat mig ;) Och på måndag händer det grejer, usch nervös faktiskt men jag har ju gjort det en gång innan så jag vet ju hur det känns. På onsdag (om jag har tur) så ska jag och några tjejer åka till Jönköping där jag ska köpa nya solbrillor och lite ute möbler till min balkong, måste göra den fin nu inför sommaren. Tänk er en solig balkong mysiga ute möbler laptopen på bordet och någon kall dryck till. åååh jag bara längtar! fixas och donas ska det göras utom hus till sommaren också, fint ska det bli.

Ikväll blir det att gå och mys äta på lilla krogen med Mimmi :) ska bli kul, det känns som att vi har kommit väldigt nära varandra nu igen, vi har hittat på något nästan varje dag den här veckan nu och det gillar vi :)

hepp, nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska nog jag och mor iväg till stan. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0