"baby just say yes"

Hepp, nu är man hem kommen från jobbet. härligt! Imon blir det att åka till Malins sommar stuga i Falkenberg och med mig har jag min lilla Twiggy :) Jag mobil bloggade innan men det inlägget tycks inte ha kommit upp :/ men i alla fall, igår tog jag körkort :D wiiee!! och på tal om körkort så behöver man ju pengar till bensin och grejer. Jag fick en full tank av mamma och idag på vägen hem så ville min mammas kompis Marie att jag skulle svänga förbi deras hus innan jag åkte hem, då gav hon mig två presentkorts checkar på bensin på statoil, och ja, jag blev faktiskt gladare än någonsin! Det är ju så värt nu när jag ska åka iväg till Falkenberg och grejer så slipper jag betala själv :) det gillar vi.

Hepp nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och sedan gå och sova :) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0