bloggtorka

alltså allt har typ stannat upp i mitt liv känns det som. jag pallar verkligen inte med skolan längre och längtar bara tills det blir sommarlov, alltså mer än någonsin! Jag vill ha en egen bil eftersom att jag och mamma bara bråkar hela tiden, och ja, då menar jag verkligen HELA tiden. Mitt rum är en katastrof, jag är hungrig och allt det där. ingenting vill helt enkelt så som jag vill.

Men i alla fall, jag har nyss tvättat bilen och är skakig av hunger, mina föräldrar har åkt till Helsingborg och jag är hemma hela helgen själv. Och det betyder att jag måste SJÄLV ställa mig att laga mat i sådana här situationer. not kwl! och det är stek hett ute och jag vill bara ut och sooooooola, menj ag bor ju rätt centralt så det kanske inte så kul att gå ut och lägga sig i bikini och blända allt och alla som går eller kör förbi, haha nej tack. Ikväll blir det förfest och lite sådant hemma hos hanna Länne och sedan bär det av till Harrys för de andra, jag ska inte dit eftersom min ekonomi tillåter inte det riktigt ;) haha shit vad vuxen man har blivit :S känns sjukt, jaja nu ska jag ställa mig och laga mat så att jag slutar skaka, ciaaoo

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

kan man ringa taxinina sen då:)?

2009-04-24 @ 17:12:35
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Nina

OFC Malin :D men du.. det är bara TILL Harrys, inte FRÅN Harrys. hoppas att jag gjorde mig jäkligt klar där, jag tänker då sätta min mobil på ljudlös och nana gött inatt ska du veta!

2009-04-24 @ 18:57:21
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0