detta jävla visa!

Okej, jag har kommit fram till att kortet Visa i mina händer är inte så värst bra! med tanke på en grej som händer lite längre fram så MÅSTE jag spara mina pengar, men på råga på det så klickade jag hem en väska från nuknuk, den lär ju bli använd i alla fall och jag är ju faktiskt i ett stort behov utav en sådan väska. Men jaja, resten av pengarna ska sparas. Mimmi är ju skyldig mig några slantar också men det tar vi när det sista är fixat. it'll be fun darling :)

Solen skiner, vilket inte är en nyhet längre :D och det gillar vi alla väldigt mycket, det kryllar av folk på stan och alla vill bara ut, om jag ändå hade haft mina balkong möbler nu så hade jag kunnat sitta där i stället för inom hus. Men det är för övrigt en jäkligt bra start på påskolvet :D

Just nu är det tre i rad på min panna. (hate it)


Hoboväska "kamel färgad" 369kr
nuknuk

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska vi prenumerera på varandras bloggar?

2009-04-04 @ 12:23:39
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: tinka

ooh fin väska ! :)

2009-04-04 @ 12:46:33
URL: http://blueberry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0