Home

igår åkte jag och Mimmi C ner till Falkenberg där Malin och hennes familj väntade. medans Malin och hennes mamma åkte till Göteborg för att hämta hennes pappa som är hem kommen från Peking, åkte jag och Mimmi för att hämta Linus på golfbanan och sedan in till Falkenberg för att kolla läget... DÖTT(!) var det. Men men, senare på kvällen så skickar Samme sms och säger att dom också är påväg till Falkenberg fast dock till Antons stuga, vi åkte sedan hem till Malin igen och Samme och Anton hängde på. Idag har vi varit i Ullared och snart så börjar jag jobba, ska åka om säg så där 30 min. ikväll blir det att hämta upp Mimmi H, åka hem till mig, sedan ut till Bor där det är festligheter. Nu ska jag dra och äta något. ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0