I do wish

alltså det är helt stört hur varmt det är ute nu, den är 20 grader i solen här hemma. det känns nästan som att vi har hoppat över våren och går direkt på sommaren, ungefär. Nu har jag läst ytterligare ett kapitel i körkortsboken, ska läsa ett till idag sen har jag uppnåt mitt mål för dagen på den fronten. Jag hoppas verkligen att det går bra den här gången så jag slipper sitta med skiten en gång till, jag har ju trots allt klarat uppkörningen så nu hänger det på provet, SEN är det bara ut att köra. wish me luck, i need it. Mamma lär ju inte få komma i närheten av sin bil sen när jag har fått körkort haha.

Hepp, nu kanske man skulle ta och läsa lite i twilight boken. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0