onsdag

GRATTIS TILL KÖRKORTET MALIN! Gud så nervös jag var när jag stod där och det tog sååå grymt lång tid, igen, innan du kom ut. och jag bara tänkte och sa till Emma att; fan om hon inte klarar det nu, då gräver jag ner mig! Men du lyckades! du är duktig du :) Nu är det bara Mimmi kvar :D det kommer gå jätte bra gumman.

Idag var det skola och efter det hem äta lite, hämta Emma sedan till Åhléns parkering vänta på det roliga beskedet med Malin, köra hem Malin och sedan hem till mig igen där jag bytte om till tränings kläder. Malin hämtade sedan mig och Emma, första ensam körningen dude ;D haha härligt va? ;) JA klart det är! jag evt ju själv hur det känns ;D haha och jag har haft mitt i redan EN vecka :O det har gått så sjukt fort. jaja till saken nu... vi tre åkte sedan och tränade med Isabella :D kul var det. kände av träningsverken lite och imon är det dags för mitt efterlängtade MLR. Ska snart börja plugga lite och sen får vi se ifall Malin har fått tummen ur röven och vill ringa mig kanske? :P haha jaja, nu ska jag torka håret, ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0