Söndag

Dålig uppdatering, JA! i alla fall, nu sitter jag här hemma hos Mimmi och degar. Mimmi sitter där nere med sin mamma och övar på engelska nationella, som vi har om två veckor tror jag? Jag har hunnit med att jobba idag, hela 3 timmar :P haha men 2h och 45 min av dom var det inte en enda andnings paus för de var så mycket folk, så just nu tycker jag synd om Malin och Timmy som ska stå där i ex antal timmar. Malin sa att hon skulle så i broilen (där man grillar köttet), och att hela BK kommer gå i konkurs för att hon är inte så specielt skillad på det där ;) haha. Men i alla fall, igår var det fest fest och fest, det var faktiskt sjukt kul. Undrar vad som händer ikväll? Vi som går på gymnasiet är ju trots allt lediga imon. wiee :D men imon så blir det plugg i alla fall, Malin och jag har ju nyhets rapport på samhällen på torsdag, Johanna och Sandra lyckades ju ta "vårat" alternativ. jaja, vi hittar på något annat hoppas jag.

Snart är det dags Mims, hemligheter på gång :) wiie

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

men vi gick inte i konkurs, jag var gryyyyyym

2009-04-19 @ 22:00:46
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0