Tisdag

Japp, då var lovet slut och det nya taget om skolan började med en mjuk start. sovmorgon till 9.40 och vi hade vikarie så vi gick, sedan matte och geografi där vi också hade eget arbete. Efter skolan drog jag, Emma och Malin upp till Nordic Club för att träna, idag var det första gången på en månad ungefär och jag känner verkligen att jag måste börja om på nytt igen. Malin vi var ju faktiskt rätt duktiga i början, enda tills vi blev sjuka i influensan båda två. Men nu är vi på rätt spår igen, alla tre bestämde även att denna veckan ska bli en intensiv vecka på träning, varje dag står på schemat och på torsdag är det MLR som gäller för mig och Emma än så länge. ska försöka få med Malin också. Isabella? häng på? :)

Ikväll blir det att för modligen ta med Twiggy hem till Emma där jag, Malin och Emma ska laga en nyttig middag. Jag tror att vi sa citron sallad med coscos i och kyckling eller lax, kommer inte riktigt ihåg. men guuuuud så gott det låter!! Hepp nu kanske jag skulle ta och torka håret och sedan till mammas jobb och informera henne om kvällen, annars blir det ett jävla levande. btw, det ser ut som att det kommer åska lite senare och jag har lite smått huvudverk. Jaja vi får la se hur det blir med väderprognosen senare ikväll :)


Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

jag har också en grym huvudvääärk fyfan

2009-04-14 @ 22:18:50
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Isabella

jag är på!

2009-04-14 @ 22:20:42
URL: http://torquata.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0