Valborg

Hej bloggen!

Kom nyss hem från skolan och jag sitter och väntar på att Emma ska komma hit så vi kan åka vidare hem till henne. Hon har färgat håret och det blir nog skit bra :) Ska packa lite också eftersom att några tjejer ska åka upp till Borås och fira valborg med en kompis till Emma och Offe. Det ska bli sjukt kul och jag känner redan nu att vår lilla färd dit kommer bli så enormt rolig :D wiie! Borås here we come.

Igår var det mycket att göra, jag var med Emma hela dagen och vi slutade skolan ganska tidigt vi åkte runt och fixade lite ärenden och sedan hem till mig för att förbereda maten som jag hade lovat mina föräldrar att laga. efter maten åkte vi upp till NC för att träna och där efter bar det av hem till Offe där det fanns lite folk som hade grillat, mycket trevligt :)

Och FAN nu sprack mina jeans legings också, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0