detfinnsintesåmycketattsäga

inte världsbäst uppdatering direkt, det har inte hänt så mycket så att man kan uppdatera typ tio gånger om dagen :P men men, den senaste veckan har varit hur kul som helst. Vi har sprutat lite vatten på ettorna osv. I fredags var det inspark och nollning, Föräldrarna Claesson ni har skapat en hunk till son ska ni veta ;) (Malin kan nog berätta om hon inte redan har gjort det) efter nollningen bjöd vi treor på en väldigt rolig förfest innan vi alla drog antingen till Harrys eller Mejjan, eller ja för oss 18 åringar blev det Harrys och för de yngre blev det Mejjan. Roligt!

Jag kom nyss hem från stan med mamma där vi äntligen köpte kollegeblock och handsprit, man blir som beroende av handsprit? Nu hade jag tänkt städa mitt rum och fixa lite andra grejer.


Lite bilder från nollningen i fredags.










Kommentarer
Postat av: emma

haha vaa?

hallå jag vill veta??e

2009-09-01 @ 00:38:50
Postat av: nina

Hunken hampus hade ett helt HAREM av tjejer runt sig på förfesten, det var riktigt kul att se.. hampus hit och hampus dit. oj oj oj ;)

2009-09-01 @ 15:38:57
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0