som anna sa; dålig uppdatering.


Japp det har varit riktigt dålig uppdatering här på siståne, men jag har helt enkelt haft alldeles för roliga saker för mig för att hinna blogga. har varit i Helsingborg och träffat dom där nere varje vecka och det gillar vi riktigt mycket. Sommaren har varit sjuk och den har gått alldeles för fort. Nya vänner har vi fått och äventyr har vi varit på. Skolan har precis börjat och visst det är okej, det är ju trots allt det sista året nu och det kommer gå sjukt fort. Och något grymt kul väntar i oktober!

Nu har jag precis gjort klart engelskan, så nu blir det dags att plocka upp på mitt rum... igen! (jag lyckas aldrig hålla det städat)

Imon börjar allvaret igen, träningen kör igång på riktigt och nu menar jag det.

Kommentarer
Postat av: Beundrare

F.n du e snygg.

Ledig?

Tillgänglig eller lagom upptagen?

Chabba Crille 15

2009-08-29 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0