they say we can love who we trust, but what is love without lust?

ett tag sedan jag bloggade... pga, blogg torka. haha men nu är jag back on track igen, jag kom precis hem från stan och har shoppat till mig dom två sista böckerna i twilight serien så nu är det bara att börja läsa, det har kännts lite tomt nu på kvällarna när man har läst ut den andra boken i serien. Men i alla fall, nu är jag övergiven här i värnamo, bokstavligt talat... ALLA mina kompisar ligger på vart sitt ställe i två olika länder nere på medelhavet, Malin kommer dock hem på söndag vilket ska bli skit gött :D saknar dig som fan faktiskt! Mimmi & co, åkte ner till Turkiet igår och jag säger bara, SNÄLLA va försiktiga!!

btw. Malin nu är det ju så här att jag är inte på någon party ö där nere i medelhavet med dig så jag kan prata med dig klockan 04.05 på monnen när du ringer, nej, för varje svensk som är i sverige vet att på en onsdag natt/torsdag tidig morgon sover man. Nu har jag skickat två sms till dig men jag antar att du är på en party båt och lämnade allt på hotellet?

Malin och jag drar till Helsingborg antingen på söndag kväll eller på måndag, det beror helt och hållet på vad Malin vill :) Men nu ska jag klicka mig in på nordic club och avboka MLR:en som är ikväll, det blir gymmet i stället.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0