2009/2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, besökt skåne landet ett ex antal gånger, och tatuerat mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften? kommer inte ihåg ifall jag hade något förra nyår.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp
4. Dog någon som stod dig nära? nej!
5. Vilka länder besökte du? England (London) only :D
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Yes box!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 29 Maj, då jag och Mimmi åkte till London. 
8. Vad var din största framgång 2009? Ett mega kliv in i vuxen världen.. KÖRKORT!
9. Största misstaget? Inte sparat de pengar man behövde spara.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Influensa har jag haft.
11. Bästa köpet? Min skinn jacka
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alla gånger sammanlagt vi drog ner till Helsingborg.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla underbara sommarnätter med de bästa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Flo Rida - Low
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Glaaaadare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Fler roliga och crazy roadtrips med Malin.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget
18. Blev du kär i år? Yes
19. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
20. Bästa boken du läste i år? Twilight serien 
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar
22. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en VW New Beetle!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag blev överraskad av några kompisar på kvällen utan att jag visste om något.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag hade velat hänga med Malin till Thailand över jul och nyår.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart
26. Vad fick dig att må bra? Vännerna
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ryan Scheckler
28. Vem saknade du? Familjen! Emma, Becca, Offe, Mimmi, Adelina, Oliver, Eddie, Dennis, Calle.
29. De bästa nya människorna du träffade? Henke, Palme, Lange, Anders och Johan.
30. Planer för 2010? gryyymmmaaaa sådana!!!


Kommentarer
Postat av: Skåning

Trodde starkt på att när du skrev sakande person att du skulle skriva in åtminstånde mig och henke :D / 910323

2010-01-02 @ 13:29:44
Postat av: nina

Ni är ju med på 29an ;) Ni vet mycket väl att vi saknar er. cya soon!

2010-01-02 @ 13:33:21
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0