EN DAG KVAR!

Imon är det julafton! helt galet. Detta året har ju gått hur fort som helst. Men i alla fall, idag har jag och Jocke varit ute och fotat lite, haha gick ju fortare än fortast typ. Så hade tänkte åka upp och lämna mimmis kamera, men innan dess blir det att städa mitt rum....igen! Jag måste helt seriöst skärpa mig. Man kanske skulle ta och göra klart Geografi inlämningen nu i början av lovet, annars lär det ju aldrig hända(!).

Det var lite uppdatering för Malin där ja, eftersom att du har lagt in klagomål ;) haha här får du även en grymt snygg bild som visar hur jag blir när du inte är hemma och hjälper mig med du vet vad! hahahaha



Kommentarer
Postat av: brunsominihelvete malin svarar

haha naaaw tack for update! snart ar jag hemma igen och hjalper dig med vardagen! pusssss

2009-12-24 @ 09:51:50
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0