STARSTRUKK

Ska bränna en ny bil skiva och en låt som har en säker plats på den är 3OH!3 ft. Katy Perry - STARSTRUKK. Den är helt sinnes! Har flygit rundor med Emma hela dagen, kört hennes crazy racer bil utan servo, jupp det lär ju har varit värsta tränings passet för mina armar kan jag ju säga. Stackars Malin är uppe och jobbar, och min älskade Mimmi är nere i Köpenham UTAN MIG på Paramore. Ville så jäääävla gärna hänga med, men icke sa nicke för då hade det flugit flugor ur plånkan. Hon kommer i alla fall ringa mig när Haily spelar några awesome låtar.

Om någon timma är det dags för familje möte, nu har vi visst varit stygga igen -.- lame ass dude!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Mega bra!!

2009-12-08 @ 20:08:08
URL: http://picsthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0