3 februari

Hej bloggen!

det har varit en händelse rik dag idag! kan börja med att jag gick till skolan en hel halvtimme innan jag började och jag bor typ 5 minuter från skolan, i alla fall, jag satt helt själv på tyskan i kanske 10 mintuer innan alla började strömma in, geek for sure! haha sedan så kom jag på att "juste, det är mentors tid idag och då kan jag få reda på mitt matte prov som jag gjorde förra veckan", jag blev genast skit nervös och var det resten utav skoldagen tills mentors tiden kom. alla i klassen tjafsade om dom där förbannade klass tröjorna till 3an. blää! men det kommer säkert bli skit bra. Jag fick till slut reda på mitt matte prov, guess what?! jag fick IG! hur fan i helvete lyckas jag?!?! alltså, jag känner mig så himla korkad när jag får IG på två prov med samma grejer! jag tänker ge det en chans till den 9 mars och om det inte går, då skiter jag fan i skiten! anyways... runt halv 1 tiden så fick jag sms av Mimmi, jag klarade det! yeeeees Mimmi Hindrikson klarade halkbanan, götttt!!!! nu är det min tur kvar om exakt en vecka. wiiiee!!

Malin hängde med mig hem efter skolan och vi fick tvinga henne att hoppa in i pappas bil så att hon skulle bli hemkörd, tvinga kanske är att ta i, vi erbjöd henne det i alla fall. och hon åkte med, sedan släppte pappa av mig på gymmet, som jag för övrigt är hem kommen från. härligt att ha börjat träna igen.

Imon blir det att gå till skolan som vanligt, ha seminarie på historian (shit, det måste jag hitta fakta om också) sedan gå hem till Emma där Hanna ska färga mitt hår. efter det blir det gymmet igen, haft din gratis vecka ännu emma? ;)

Hepp nu ska jag föna håret och greja sedan blir det kyckling sallad, muuuums!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter mumisgt med Kyklingsallad :) Ha en bra dag!

2009-02-04 @ 13:18:24
Postat av: Mimmi

Du fixar matten Nina :D Jag tror på dig!

2009-02-04 @ 16:34:50
URL: http://mimmihindrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0