Dream big

Hej.

Kom hem från skolan nyss, satt i ugglan och tjötade bort en timme efter att jag hade slutat skolan. Fast nu är jag hemma och ska ta det väldigt lugnt tills jag och Malin ska iväg på ett hårt MLR pass, juste måste avboka aerobicen! glöm inte det Malin! Sitter här och väntar på att min mamma ska komma hem så att jag kan fråga henne ifall hon har lust att åka till Lager 157 eller Ullared på Lördag. hoppas hoppas! är sjukt sugen ska ni veta. haha ikväll blir det om sagt MLR med Malin sedan så kanske jag och mamma skulle gå på I taket lyser stjärnorna. Nu kom min mamma hem så ska kila iväg och snacka med henne :)

Dagens låt; Madcon - Begging you


You had me at hello...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0