Fettisdagen

hej bloggen!

Nu är jag hem kommen från allt som hänt under dagen. Först och främst så var jag i skolan idag klockan 8 (!), vi hade matte. det var bara jag och jocke där och det var faktiskt rätt skönt, för vi fick all tid vi behövde med hjälp av tal osv. fick även låna en ny matte bok som visst ska vara enklare. varför fick vi inte den tidigare?!

Som alla vet så är det ju fettisdagen idag OCH Sofie gustafssons födelsedag, grattis grattis :D Idag har jag gjort teori prov, jag fick 58! behöver endast 60 för att få godkänt (!) mycket bra tycker jag, Malin fick då precis 60 och hon har bara gjort provet 3 gånger. pfft!  Sedan gick jag och Malin till nordic club och tränade bort 2 timmar där. häääärligt! så nu sitter jag här, ledsen över att mina undebrar legings inte finns kvar i min storlek och kommer inte komma in heller. suck!

Emma kommer hit om en stund och ska hämta min dator väska, och mitt rum ser ut som ett bomb ned slag just nu... vilket inte är så ovanligt! haha nu ska jag hoppa in i duschen, för det har jag itne orkat göra ännu.

Kommentarer
Postat av: sofie

weii tack :D

2009-02-25 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0