fixat

hejsan igen.

Nu har jag kommit hem efter ett bra pass på gymmet. Jag har ingen aning om hur länge jag och malin var där, jag var nog för konsentrerad helt enkelt :P haha men idag körde vi på det osociala stuket, pluged in with iPod! Det kan man behöva ibland också. Jag och pappa åkte upp till mamma och köpte lite lister till hallen och till mitt rum, så det enda som fattas nu är min krukväxt i hörnet bland alla mina bilder på väggen, sen blir det toppen. jag märkte nu att jag har lyckats sätta listen ovanför dimmern väldigt böjt, jaja inget att göra åt nu när klistrer har börjat fästa.

Nu ska jag hoppa in i duschen och så kommer mamma hem om en timma och då ska jag visa henne den nya språkrese pris listan ;D wiee!!

CYA!


EF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0