Fredagen den 13

Hejsan igen!

Trots att det är fredagen den 13 idag så har jag inte råkat ut för något illa, ännu. Malin och Tessan klarade flygresan hem bra och nu är dom snart hemma. finally!! Det gick bra att jobba idag, så ska snart hoppa in i duschen. Det blir ett jobb pass imon med, 14.00 - 20.00 sedan ett på fredag nästa vecka och fredagen efter det med, så det blir lite lön i Mars i alla fall. Pengarna kommer gå direkt till resekassan!! kanske till och med lite utav studie bidraget osv. haha jag kommer bli rik ;) haha

Ska köpa en snygg jeans jacka också, eller så ska jag spara ihop pengar till ett par nya miss sixty jeans, behöver en mindre storlek nu till mina favorit jeans :S suger röv, det blir väl att göra shorts av dom andra eller sälja dom? Miss Sixty radio style stl. 26 aja vi får se. har ju inte fått ihop pengar till ett par nya ännu ändå.

Nu fick jag nyss ett sms av Malin och nu är hon hemma, alltså inne i huset ;) haha wiieee! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0