Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en sväng på stan med Anna. Det var jätte kul att träffa dig igen bruttan ;) Vi solade och gick på stan och lunchade på Lilla krogen, sjukt gott var det. Både jag och Anna hittade en hel del vi skulle vilja ha, kanske är det dags att börja skriva på sin lilla önskelista till min 18 års dag? Jag vet ju i alla fall vad jag vill ha.


Jag tänkte en hel del på det där mailet jag fick från skolan i London, jag är såååå himla sugen på det! men jag förstod inte vissa delar utav mailet (eftersom att det var med svåra engelska ord) ifall det är mycket matte och när det skulle börja i så fall. Det hade varit gött att ta studenten i ett annat land. jag VILL göra detta, och det hade varit så grymt skönt att släppa all skit här hemma. Det skulle bli som att börja om på nytt och vara den man vill vara. anyway.. ni blir det fika med päronen, bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0