Jönköping

Hej bloggen!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, snart så slutar Malins mamma och då kommer dom och hämtar upp mig för att sedan åka iväg till Jönköping. Vi får väl se ifall det blir något shoppande.

Vi fick tillbaka våra uppsatser idag den där "viktigt för mig", jag fick VG, WOHO! gjorde bättre ifrån mig än vad jag brukar göra sa han. gött! Rektorn kom även in på samhälls lektionen och berättade att de som ska göra Matte B prov den 9 mars har matte lektion nu varje tisdag klockan 8, inte så lockande men jaja det är ju trots allt något jag måste göra.

Nu börjar jag få lite brådis, ska ta ut Twiggy också.

Mobil bloggar säkert senare i Jönköping om det händer något intressant ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0