Körskolan

Hej igen!

Jag och Mimmi var på körskolan för en stund sedan, vi gjorde proven och sedan så sa våran körskole lärare "har ni redan börjat på Fas B?", både jag och mimmi blev som fråge tecken, " Ja, ni ska ju börja med Fas A" haha så vi har hela tiden trott att det står körkort i stället för fas, inte så konstigt att vi inte klarar det då :P men jag fick i alla fall 56 poäng den här gånger och man behöver väl 63 för att bli godkänd på dom där proven. hmm aja! Nu har mimmi haft sin körlektion och har studsat fram och tillbaka till körskolan 3 gånger redan idag för att hon har glömt göra en massa. Men nu är hon på väg till mig men vi ska mötas upp för lite pizza på chapplin :D gott!

btw. det snöar hela tiden här, ibland är det ingenting och strålande skolsken och i nästa stund är det nästan snö storm. anyways, nu måste jag nog kila, Mimmi går ju i rask takt ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0