lediga

Hej bloggen!

Nu har jag preics ätit pytte lite frukost för att jag ska orka äta så mycket som möjligt på lunchen som jag ska äta med Malin och Emma. Idag är vi i min klass "lediga", eller vi har inga lektioner idag men det betyder inte att vi inte har något plugg att göra, för det har vi! jag har en hel del att göra faktiskt ;

-Göra klart samhälls frågorna om kriget nere i Palestina etc.
-Samanfatta klart mina tre engelska texter och lämna in dom.
-Göra några matte uppgifter
-Läsa om Farlig vänster sväng, igen i körkortsboken

Ja, det var väl typ det, men det mesta tar så sjukt lång tid tex. samhällen.
Det blir ingen tärning för mig idag, har ju så mycket att göra. och Malin ha så kul på burger king i 8 timmar idag :D 16-24, det får inte jag jobba ännu. haha men sen kommer jag väl säkert också få plågas!
Nu ska jag dra mig och fixa iordning mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0