LOV!

tjena snyggingar!

Det är så sjukt mycket snö ute nu och jag orkar inte med det! jag vill ha sommar nu, jag vill fylla 18 nu, jag vill ha körkort nu! på tal om körkort så har jag halkbanan imon, wish me luck! Det är bara lite mer än en månad kvar tills jag och Mimmi fyller 18, wiiieee en efterlängtad ålder måste jag säga!

Planer för idag:
Möta upp Mimmi och Tobias på kör skolan för lite teori prov.
Umgås med Mimmi, äta gott och planera ett roligt event (!!)
Förhoppningsvis träna.

Nu är det nog dags för mig att börja klä på mig och greja, ska ju möta upp Mims och Tobbe om 1½ timme.




Sjukt bra låt från Beyoncé's nya album I Am... Sasha Fierce
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0