Rainy day

Nu har jag precis kommit hem. Det har varit en hel dag på stan idag, först och främst var det lunch med Emma och Malin och det var super gott! sedan blev det lite shopping och sådant, sen begav jag mig till min körlektion. jag kan ju bara säga er som vill ta innan april, det är redan kört! min kör lärare bokade sista teori platsen till den 24/3 idag, så nu blir det att satsa på april :)

Jag har så mycket att göra just nu, jag ska börja plugga efter maten, jag är så sjukt skoltrött just nu och orkar inte göra ett skit allt är bara så himla tråkigt! visst samhällen är rolig när man väl sitter med det och har kommit in i ett "flow" ;) haha

btw. jag klarade första del provet på teorin idag också 61 poäng, goodie! haha nu har jag bara 4 till att klara -.- men snart så gör jag vägarna osäkra. haha naat 8)

Nu ska jag köra min dagliga blogg runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0