Söndag

Hej bloggen!

Idag försov jag mig till konståknings skolan, jag vaknade när den började. toppen!!
Igår var det fest, det var trevligt men jag blev så grymt trött runt 12 snåret. inte alls bra, så jag och Anton började traska hemåt, han var så snäll så jag fick låna hans cykel, men sen när jag skulle börja cykla så var det itne så lätt med alkohol i kroppen och typ 30 cm ny snö. hmm tänker gör man ju inte, cykeln lämnas tillbaks senare. tack tack!

Ikväll blir det Yoga med Malin 17.30 nu Malin vi har inte råd med fler prickar! haha
hade också tänkt göra klart engelskan och jobba lite på samhällen.. om jag nu orkar det. haha



Hanna, Freddy, Höög.


Anna, DB, Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0