Söndag

hej bloggen!

Jag har redan hunnit med en del i dag. varit i ishallen och tränat de små barnen.
Nu sitter jag och trycker i mig lite kina mat, skit gott rent ut sagt! Senare idag blir det att antingen åker jag hem till Malin eller så kommer hon hit så ska vi fixa klart våran samhälls uppgift. Det blir även gymma och Yoga ikväll med, ska bli spännande att prova på något nytt. gaaah, måste även städa mitt rum med! det är inte lika stökigt som det brukar vara med det är fortfarande stökigt :P haha

Det verkar som att jag har råkat ut för en förkyldning igen! jag orker verkligen inte det, har redan haft influensan i år så nu tycker jag att det får vara nog! haha hepp nu ska jag springa och hämta lite mer cola. tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0