Sunny day

hej bloggen!

Nu är jag äntligen hemma från skolan och körskolan. glömde ställa klockan i morse så ja... jag kom väldigt mycket försent om man säger så, typ 10 minuter försent och två lektioner sov jag bort. annars var skolan helt okej. Körskolan gick faktiskt också bra, hon sa att jag hade förbättrat mig på att titta i speglarna, måste bli bättre på att kolla noga över övergångs ställen och sedan bli bättre på skyltarna. måste även önska min kära Mimmi lycka till som ska ut på halkbanan imon :) bara en vecka kvar tills det är min tur. nervöst!

Nu ska jag dra ner till ishallen för att hämta mina skridskor, ska åka skridskor på gympan imon -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0