Tandläkaren

Hej bloggen!

Tänkte att jag lika väl kunde slänga in ett inlägg nu innan jag ska dra mig still skolan om 20 minuter. Jag har redan hunnit få sms av Malin och Tessan som för när varande är på väg ner till egypten nu, fuskigt! Emma och Offe åker till Göteborg idag och sedan ner till egypten imon dom också. Ses om en vecka brudar!

Kom innanför dörren för ungefär 10 minuter sedan, hade varit hos tandläkaren i ytterliga 10 minuter. Det gick skit bra! inga hål, perfekt bett bla bla bla! men jag är inte nöjd. blää!! aja jag får väl lägga ner några tusen på mina tänder sen när jag blir lite äldre.

Ikväll blir det fest! Ska hem till Mimmi efter skolan och sedan så blir det en sväng till körskolan för att göra ett prov kanske men mest för att betala halkbanan som är på tisdag och min förra körlektion.

Nu måste jag kolla om jag har med mig allt till skolan och festen. ching!!
(mobil bloggar kanske innan festen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0