Torsdag

Hej bloggen!

igår mobil bloggade jag hemifrån Mimmi "breakfast at Mimmis" men den verkar inte ha kommit upp :/ hmm, aja tråkigt vi hade i alla fall världens godaste frukost, förutom att jag råka hälla i väldigt mycket mer salt i scrambled egs:en :P haha det var bacon, macka vanilj yoghurt med blåbär i och äppel jucie ;D så himla gott! och nu är den kvinnan på väg till London, JEALOUS! Igår fick jag ett mail ifrån HULT international business school i London och dom tycker att jag borde ansöka dit. hade varit förbannat skoj, men jag vet inte om det är nu efter sommaren eller om det är efter gymnasiet :/ hade varit gött att slippa skolan här i värnamo nu efter sommaren! ingen bal ingenting, hade varit hur gött som helst. Men ganska elakt mot min bal "date" :/ haha aja. vi får se, ska prata med mamma om det med, London är ju trots allt min framtida stad så det är ju ett väldigt bra alternativ att plugga där ett år före jag hade planerat att flytta dit :P haha

Anyways.. nu hade jag tänkt dra mig till körskolan för att plugga lite teori :) skoj... naaat! men va gör man inte för att få det där körkortet så fort som möjligt?! Efter körskolan blir det att möta upp anna utanför meddo för lite solning ;D wiieee längesen man träffade dig. Lite senare idag blir det att göra klart min svenska uppgift, "viktigt för mig!" det lät jätte lätt när vi fick uppgiften men nu när man väl ska sitta och skriva den så är det sjukt svårt, man måste verkligen tänka på allt varför?, vilka fäljder det kan ha, ifall något speciellt har påverkat mig och varför? hur hade du kunnat göra annorlunda? osv. det gäller att gräva ner på djupet ;) haha


hepp nu börjar klockan bli mycket, cya later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0