090113

Snart ska jag gå och lägga mig i min säng, eller ja jag är ju redan i den fast jag menar ju stänga av den. jag väntar bara på att sex and the city ska börja. Man kanske skulle ta och köpa sig hela SATC boxen? hmm den kanske ryker upp på "inköp till vår/sommar" listan, som för övrig ser ut så här;

- Beställa kläder från H&M kattalogen
- Köpa jeans jacka?
-Köpa svart kort skinn jacka ( H&M )
-Beställa solglasögon, finns as coola shades på en hemsida från Norge jag har hittat.
-Köpa ny axel väska
-Köpa låga converse ( svarta eller vita skinn? )

Allt det där är redan en förmögenhet, har inte ens ekonomi till det första :P haha aja det löser väl sig. får väl hoppas att jag får en massa pengar sen i mars när jag fyller hela 18 år! haha

Idag har jag ju som sagt varit i skolan, skaffat gymkort och sedan bara varit hemma... och vad gjorde jag för nytta hemma? nej juste, ingenting. jo förresten jag övade på teorin lite, men jag måste ju börja plugga på matten med för jag sa till min matte lärare att jag ska ha mitt prov den 26 januari!!!! det är ju för fan bara 13 dagar dit. Lika bra att plugga sten hårt i stället för att vänta till den 26 mars eller var det april? aja skit samma, det är itne värt att vänta så länge ändå. jag SKA klara det, så är det bara. jag och Malin har bestämt att vi ska plugga på tisdag nästa vecka på stigs i pelikanen och ta en fika, två flugor i en smäll liksom :)

imon står det för närvarande inget i min kalender, vilket innebär hel ledigt? jaaaaaaop! då blir det matte plugg och teori plugg, hela dagen lång! slutar skolan 12.40 så det är chill.
Nu ska jag ta och göra ett till teori prov innan SATC börjar och sedan ska jag sova. natti på er!

Nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0