090116

Det blir ingen twilight för mig ikväll. jag ligger hemma och är sjuk! :( just nu ligger jag i min säng och kollar på The Hills och twiggy ligger på min mage och det är förbaskat svårt att skriva :P haha Ligger också och kollar i H&M katalogen och försöker bestämma mig vad det är jag vill ha allra mest.

sitter och pratar med Emma som för närvarande is in the US.
Hon kom hem till sin familj i connecticut ( eller hur det nu stavas ), som ligger utanför New York, igår vid ungefär halv 1 sa hon. åååååh jag vill också!! New York, New York! vem vill INTE dit liksom? :P haha

Nu är jag bara trött och vill sova. men klockan är ju inte ens 6 ännu så det blir några timmar att hålla sig uppe innan jag kan gå och lägga mig. blää hatar förkyldning!, the flue? usch!!

Nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0