090131

Jag hade egentligen planer för kvällen, Bio med Mimmi och Hannah, men biljetterna var slut sålda så det sket sig. har suttit och smsat med Malin nu ett tag och hon verkar ha shoppat loss en hel del i helgen, hon har även fått bevis på att hon har fel på sina ögon men väljer att vänta med galsögon. haha knas :)

Sen på facebook så har den där killen som har börjat spela hockey här i Värnamo som är från USA börjat snacka med mig på Facebook, han frågade efter mitt rummer och bjöd ut mig, han tyckte också att jag va vacker. haha har aldrig i hela mitt liv sett människan och jag har aldrig någosin pratat med honom med än då. men nej nej nej och åter igen nej.

Mitt rum är för övrigt snart helt klart :D wiieee!! lägger upp bilder sen när det är helt klart.

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

åh det låter najs! haha men jag skulle bara ta sönder dom i alla fall. haha neeej, gå på dejt nina! haha;D snart så får du komma hem och se hur rummet blir hemma hos mig så vill jag se hur ditt ser ut! ;D pussss

2009-01-31 @ 21:06:30
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0