15 Januari

Mamma ligger hemma och är sjuk med lungsäcks inflamation. det är inte så farligt som det låter och det smittar inte, thank god! man är själv inte så speciellt frisk, man hostar hela nätter och näsan rinner. Lite så där smått mysigt. nej!

Imon har vi samhälls redovisning, så det blir att skriva klart allt idag och sedan bara plugga in det i kväll. Jag måste även plugga matte, vilket jag har sagt alla dom andra dagarna också men har inte blivit av, om jag ska klara det där förbannade matte provet på måndag om två veckor så måste jag börja plugga sten hårt nu, annars är det kört.

Vid 18.30 blir det dags att åka upp till Nordic Club och träna, det blir MLR (mage, lår, rumpa) och Aerobic. Man kanske skulle ta och boka Yoga lektionen på söndag? eftersom att vi inte har något skol plugg så passar det perfekt. Och jag väntar fortfarande på min H&M kattalog!! den vägrar alltså att komma hit.

Det känns lite som att SP07b har blivit en blogg klass? nästan alla har blogg, eller nästan hälften i alla fall. Till slut så kommer vi nog inte prata med varanda för att vi skriver allt på våra bloggar i stället. haha ne det får vi inte hoppas på!

Nu måste jag börja med samhällen så jag har tid för allt annat jag har att göra idag.

Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0