a great day

jag vaknade runt 1 tiden idag och det var stråååålande sol sken! det är ju sånt man vill ha när man är lite hung over ;D haha.
Det där jävla samtalet igår kommer ju kosta som fan! jag vet inte hur länge vi snackade, men dyrt är det i alla fall. aja sånt man får ta!

Nu sitter jag och Malins stora syster Emma och planerar lite inför tisdag nästa vecka, det är då tisdagen den 6 januari och då fyller nämligen Malin claesson år! hela 18 år, och det ska firas ordentligt med..... hahaha jadu, tänker inte säga ett skit, fören hon har varit med om det hela :) haha det ENDA jag kan säga är att... Malin du kommer INTE ångra dig, man kanske skulle ta och lägga upp en ledtråd nu varje dag så du kanske kan få ett hum om vad det kan vara? haha

Sen på lördag blir det nog att Emma fotar lite, det beror ju på hur vädret är. Malin du är på eller? :) goett!

Imon blir det att filma med samhälls gruppen igen, alltså vi måste få klart det där nu.. det börjar dra ihop sig rejält!

Nu ska jag dra, natti
Nina



Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

ja jag är lätt på muttfan!;)

2009-01-01 @ 23:34:58
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0