Bracy

Har spenderat hela min dag i sängen, som alla dom andra dagarna sedan i lördags morgon. Det blir att stanna hemma imon med, och förmodligen blir det skola på onsdag. Tog tempern för en stund sedan och jag har fortfarande ingen feber :) skönt det. hade 38.2 igår. Det är så himla tråkigt att vara sjuk, dels så missar man massa i skolan som man egentligen inte orkar ta igen, sedan känns det väl som att man missar allt annat också man känner sig som att man har varit borta i ett år när man kommer tillbaka och hör vad alla andra pratar om. men aja that's life.

nu sitter jag och tittar på lipstick jungle, har även kollat runt på lite saker jag vill ha. Hittade nämligen dessa två ur snygga armand från bracy.se :

armband1    armband2


ge mig ett visa kort med massa pengar på så ska jajg byta ut hela min garderob och lite till, tack så mycket!

Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0