cause i know how it hurts

Nu är jag klar efter gymmet, kan ju säga att hela min kropp verker och mina ben bara skakar. MLR (mage, lår, rumpa) är ett för jävla bra tränings pass. bara på 30 minuter men man blir helt slut efter det. Det är ju också bra om man inte har tid för att stanna kvar och vara i gymmet eller köra ett pass till.

Jag har precis duschat och ätit lite och är för närvarande på klädd, och snart så ringer nog Mimmi H. Vi ska umgås med det gamla "gänget". Mimmi, Emma, Offe, jag, Oliver, Eddie, Calle och Dennis. det var ett bra tag sedan vi var allihopa! vilket man har saknat.

nu ska jag ta och lägga mig ner lite och vänta på att mimmi ska ringa, jag är helt slut i kroppen och jag kommer itne kunna gå imon! träningsverk fer sure! hahaha

Can't someone just come here with you in a package, so i can open it and just hug and kiss you?

Nina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0