det ekar

jag ligger inne i min säng och tittar på tv, samtidigt som mamma sitter ute i vardagsrummet med tvn på hur högt som helst och vi har på samma kanal, jag har stängd dörr men trots det så ekar våra kanaler ändå, och hon vägrar på något sätt att sänka volymen.

Vaknade vid ungefär klockan 11 idag efter att jag somnade strax efter 6 i morse. Detta har nog varit den värsta natten på länge! som ni kan se i det förra inlägget så skickade jag och malin lite sms. BÅDA är nämligen sjuka i samma sak, och konstigt nog så har ingen feber, vilket min kropp egentilgen borde ha känns det som. Och det värsta är att det känns som om att jag måste till skolan på måndag, men jag vet inte varför?! this is killing me!!


Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0