you're a part of my life

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik.
Har varit nere i ishallen idag på konståknings skolan, det var typ kris med folk så jag var tvungen, smart tänker jag då när jag ligger hemma med feber och är förkyld. smart smart! Så jag ska snart byta om till leggings och sådant mysigt. Emma kommer hit senare för hon behöver hjälp med sin tyska, hon får väl hjälpa mig med det jag inte förstår utav matten då. shit den måste jag börja plugga på också :S jag orkar inte!! men jag vill göra provet så jag blir av med det hela, det är bara matten som tynger just nu, jag måste få G på provet, annars skiter jag i det totalt. Jag försöker denna gången om det inte går så kan det kvitta. Jag och emma ska dra till bella senare och käka kebab, mumma!!!

Christian Walz - wonderchild, sommaren 2006? ( eller 2005? ) sånna jävla känslor och minnen! ge mig sommar nu!


Nina







Kommentarer
Postat av: Anna

Den väcker verkligen känslor den låten asså :) <3

2009-01-12 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0