Face top

Nu är jag hemma igen, har fikat lite och rullat ut min nya vita matta, känns redan mycket mer som ett rum. Nu fattas bara den stora krukväxten i hörnet och sedan foto väggen.. på tal om fotoväggen; skicka gamla och nya bilder på msn allihopa! Malin är i Falkenberg och Mimmi sitter säkert och smeker sin nya snowboard, fuskigt enligt mig.

I jönköping köpte vi nytt kök, och fy fan va länge jag fick vänta och det var nog det jobbigaste på hela dagen, förutom att min mamma höll på att få ett nervsammanbrott i bilen på väg upp för att jag övningskörde, hon "ser" ju inte säger hon. men aja I don't care, hon behöver ju inte åka med mig sen när jag har fått min körkort. vi gick en sväng på A6 också, så jag fick mamma till att köpa en cool t-shirt på Bik Bok åt mig (se bild nedan) Och malin, I know you're jealous! haha

Nu hade jag tänkt byta till mina nya gröna sängkläder, woohoo :)

Face top

Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0