Fredag

hej bloggen!

Nu sitter jag hemma hos emma och vi ska precis börja plugga matte, men tänkte att skulle berätta lite om min dag först. Jag var i skolan som startades med religion, vi kollade på den där jesus filmen hela lektionen och vi saknade Malin. Sedan var det lunch och sedan engelska, som man för övrigt nästan somnade på. blää!

Efter skolan så gick jag och emma hem till mig för att hämta mina matte böcker och ta ut Twiggy. efter det så gick vi mot stan för att sedan möta upp anna Jarl på fika och shopping. mysigt! känner mig helt tjock nu när jag åt så mycket. det blir hård träning nästa vecka när jag förhoppningsvis blivit av med min förkylning. då börjar min förvandling på riktigt ;) haha

ikväll blir det att äta tacos hos emma och sedan vidare ner till ishallen för att kolla in när dom övar med killarna på isen ;) woohoo Mamma mia on ice i värnamo.

Hepp nu ska emma hjälpa mig med matten. cya!

Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0