Happy happy

har precis kommit hem från körskolan, har hunnit äta också innan jag satte mig framför min laptop. funderar på att börja på min svenska uppgift vad är viktigt men jag vet inte ännu, har ju en historia uppgift som är ganska viktig också. anyway.. Idag bokade jag halkbanan, det blir tisdagen den 10/2 klockan 07.50, seeeeegt att gå upp så på lovet, men aja det är bara att bita ihop och då är jag typ halvvägs kan man ju säga :D wiiee!!! måste även bröja trycka ner mig väldigt mycket i teori böckerna också, och göra proven på körskolan.

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på how i met your mother, och sedan kanske börja på svenskan.
gymma imon efter skolan malin?

Nina








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0