hard work work

Det känns precis som om att jag har sjukt mycket att göra, men det som tynger mig mest är nog historian! det känns som att det är skit mycket, men jag vet inte. Jag och Malin skulle varit och tränat nu om det inte hade varit för mig att krångla till det hela ;) men malin sitter och smsar mig när hon nu sitter på spinning cykeln uppe på NC.

Jag har precis käkat två mackor, en ostis och en mer fullkorn, ska snart bege mig mot stan för att ta ut pengar och sedan vidare till körlektionen som är klockan 16.10. Hon sa till mig förra gången att idag ska jag lära mig att parkera genom backing, hmm. hoppas hon tar ut mig på landsväg nästa gång så jag kan boka min halkbana och uppkärning, nu jävlar gäller det!! aja två månader kvar tills jag är 18, men jag känner att jag vill ha ett datum så jag verkligen pluggar till det. annars känns det nästan meningslöst.

Nu måste jag dra mig och hämta ut pengar. hörs sen!

dagens låt; bubba sparx - deliverance


Nina







Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

ja, men jag får akta så att jag inte får fuktskador i mobilen igen när jag svettas hahah! och den låten var verkligen grumt dålig...haha ;:D

2009-01-27 @ 17:05:26
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0