I gonna make it happen

hej bloggen!

Idag har jag, Malin, Mimmi och Niklas filmat och diskuterat lite hur vi ska göra med vårat samhälls arbete, goddie!
Imon blir det att bli fotad av Emma, Malins stora syster, och Malin ska ju självklart vara med :D Det blir att ta med sig skrillorna och sin konståknings outfit och sedan blir det att åka ut på sjön och bli fotad. kul kul kul :D

Nu kommer den andra ledtråden till Malins överraskning; Malin du ska få ha på dig en ögon-bindel, iPod på hög volym och sitta där i ungefär 3 till 4 timmar :P haha. nu vet jag att Malin börjar tänka så hela värnamo kan känna hur det skakar. haha

Nu ska jag  fortsätta kolla på tv med mina föräldrar.
ha det bra!
Nina


Kommentarer
Postat av: emsan

du glömde hörselskydden utanpå mp3hörlurarna!!

haha

2009-01-02 @ 19:22:07
Postat av: världens bästa malin

ni är muttor allihopa

2009-01-02 @ 23:28:01
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0