i know why

halloj! idag stannade jag hemma från skolan i alla fall, kände att jag hostar alldeles för mycket för att gå till skolan, om man nu kan det? Jag kan det i alla fall. haha

Nu har jag precis tryckt i mig en billys pan pizza, dom är för himla goda :) wiie!! snart hade jag tänkt banka ner mitt huvud i matte boken och plugga några sidor matte idag, likadant imon och hela helgen, för sen på måndag så är det dags för mitt matte prov. fy fan! Imon är det även min andra körlektion klockan 10 på monnen, sedan är det skolan som gäller, har väl en lektion eller något sånt där.

usch som mitt rum ser ut! nu måste jag städa det också, alltså jag orkar inte. så himla trött på allt som är skitigt osv, just nu vill jag bara ha en robot som gör exakt vad jag säger åt den att göra.

Nu är det dags för mig att börja tänka på matten lite, blää!!

good luck, you're awesome!

Nina







Kommentarer
Postat av: Sandra

Man kanske skulle anlita städfirma? Har jag funderat på många ggr. Haha.

2009-01-22 @ 08:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0