jag önskar det vore lättare

igår var det festligheter så det stog härliga till.
våran underbara Emma Claesson hade inte en blekaste aning om att Linda och Malin hade planerat en surprise/avskedsfest till henne. Så vi tryckte in 25-30 pers i Emmas rum och när hon kom hem skrek alla SURPRISE!! när hon öppnade dörren och tände lampan, min första överrasknings fest. Sannas med för den delen :P haha
vi fick god mat och vi kollade på en film som Linda hade jobbat ihop, men alla möjliga bilder på Emma.

Sedan bar det av till Harrys. och ja, jag kom in!! tack till Malin Frick för det :)
inne på Harrys träffade vi massa trevligt folk, och vi dansade som galningar med Emma.
Sorgligt nog så är det faktiskt första och sista gången jag och malin kunde vara på Harrys med Emma innan hon flyttar till USA på måndag. Vi kommer alla sakna dig! och Grattis på födelsedagen i förskott! wiiee :)


Nu ska jag ta något för att försöka dämpa huvudverken/febern.
hej på er!

Nina





Kommentarer
Postat av: emma

tack själv nina!

det var ju en kanoners kväll, ellerhur var de`t? :D

2009-01-11 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0