just another thursday

Tja bloggen.

idag har jag gjort en hel del och missat göra det jag egentligen skulle, jag var bland annat på körlektion i stället för på tyskan (men jag tog ledigt för det), fick sedan skjuts av mamma till skolan, var på samhällen och sedan gjorde jag ett prov på geografin, hängde med Malin till stan, gick hem och sedan åkte till stan igen med mamma och Joakim. Jocke fick skidbyxor för han ska till sälen på sport lovet, den jäveln! Jag köpte lite grejer också, såna där leggings byxor och sedan en as mysig kofta. var nämligen också innte på guld magasinet och kollade och visade mamma lite Thomas Sabo grejer.. så ja nu vet ni i alla fall en sak jag önskar mig till min 18th birthday ;) wiiieee det är verkligen bara 2 månader kvar. anyway...

...jag började ju som sagt inte min dag fören klockan 10 i morse med körlektion, men eftersom att jag har en underbar kompis som heter Malin, och eftersom att hennes dubbel körlektion var inställd så åkte hon hem till mig och väckte mig. goodie friend! haha (hade nämligen nästan precis somnat om från klockan) så hon följde mig halvvägs till körskolan.

Snart är det dags för mig att plugga lite matte, sucks! men det är något jag verkligen måste, för på måndag gäller det. och juste fan, måste skicka iväg ett mail till knutsson för att få reda på när var och hur.. eller jag när och var i alla fall :P haha det var nämligen det jag hade tänkt få reda på idag när jag var i skolan, men som alltid, glömmer. Aja det är lika bra att jag skyndar på med mailet och sedan trycker ner huvudet i böckerna så jag har det gjort innan mina konversationer på msn börjar allt för mycket.

ha de!

Nina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0