kill the lights

Hej bloggen.
Jag har redan hunnit städa mitt rum, duschat och varit på apoteket. det är rätt mycket för att vara mig på ett lov, klockan är ju faktiskt bara 14.38. ett mirakel har skett! ;)

Snart blir det dags att käka lite ris och gryta, gött gött! men hade vatt gott med tikka massala. mums!
Senare blir det att göra matte och kolla OC :) Skolan börjar ju imon med, blää alltså jag orkar inte! vi är inte klara med samhällen och jag får snart panik, eller jag har panik rättare sagt. vi måste fixa det snart hörrni!

Min kamera är ju sönder också -.- någon råkade spilla sin dricka så jag har fått på min kamera och min lins kan inte öppna sig själv så man får hjälpa till, och vad som suger ännu mer är att gatrantin har gått ut. Får lämna in den ändå, hmm.

Nu ska jag dra och äta :)

Nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0